torsdag 29 januari 2009

Det gick inte så bra!

Mitt nyårslöfte har redan spruckit, men det är väl det dom är till för.
Slarvat med bloggandet. Fast det är lite döperiod just nu. Sonen har varit sjuk och nu har jag feber. Jag som ALDRIG får feber. Känns helskumt. Jag ligger vanligtvis på undertemperatur, så när jag får 37,5* så är det som om jag skulle ha 40*

Lite har det hänt. Jag blev återfösäljare för ett danskt klädmärke som heter GreenHouse, som har kläder mest för kvinnor men även lite för män. Snygga kläder med fina detaljer och bra kvalitét.
Har fått vårkollektionen. Känns superkul att få komma igång med detta. Kolla in länken.

Roland är igång och tränar efter jul-uppehåll.
Men på Söndag får han hålla ledigt då han fyller jämt.
Så det blir öppet hus mellan 11.00-14.00, sen är lite stilla utflykt med familjen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du tar dig tid och lämnar en kommentar. Det glädjer! Du som inte har någon blogg och vill göra ett inlägg välj "kommentera som anonymt" i rullistan så lämnas det ett inlägg. Skriv gärna ditt namn så vi vet att du har lämnat en kommentar.