måndag 5 april 2010

EV IPO SM SOM HAR BLIVIT IPO SM EFTER DENNA HELG

Ingen är gladare än jag åt att det blev ett IPO SM för Riesen detta år.

Synd att man ej kan besluta sådant tidigare eller på ett bättre sätt.
Tydligen måste folk reagera,för att man ska publicera det snabbt och enkelt! Bra. Varför? Hoppas att det går att fixa smidigare till 2011. För min egen del är kalendern redan full bokad med eget prov för min hund, och resterande med figurant prov. Tråkigt att det blir så. Dom prov jag skall gå har jag tackat ja till och dom måste jag göra, annars tappar jag min professionalitet inför dom som vill använda mig som figurant. Alltså jag själv behöver mer än 1 månads förbehåll till ett prov ännu mer till ett SM. Jag vill önska alla som kan deltaga ett lycka till från Panyx Kennel.

Vänliga hälsningar
Roland

**********************************************

Man blir lite trött!




Efter att kommittén för IPO SM för Riesen reagerat och gått ut med information så har vår blogg används som forum för detta ändamålet, Vi väljer att inte lägga ut dessa kommentarer, så vill ni lägga ut info eller tyckande så finns det andra forum. Denna bloggen berör våran träning, uppfödningar och våra tävlingar. Ni är välkomna att lämna kommentarer men vi accepterar inte personangrepp eller skitsnack!

Kram
från
Panyx Kennel
och
Pella & Roland

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du tar dig tid och lämnar en kommentar. Det glädjer! Du som inte har någon blogg och vill göra ett inlägg välj "kommentera som anonymt" i rullistan så lämnas det ett inlägg. Skriv gärna ditt namn så vi vet att du har lämnat en kommentar.