torsdag 29 april 2010

Tandläkaren

Idag var det till att fara till Karlskrona med Frodo till tandläkaren. Dom började med att titta i halsen och konstaterade att det fanns lite slagg produkter kvar efter tonsill operationen , så man måste ta bort det. Sen tittade dom på tänderna och det var två stycken man var tvungen att ta bort och rotfylla en. Hörn tanden var riktigt illa halva borta och en spricka genom hela ända ner till roten. A j vad ont han måste haft.Medan han opererades var jag iväg med gänget och tränade på brukshundsklubben, det var skoj och mycket lyckad träning. Helen och jag han med att åka ut och spåra oxå, även här blev det rätt bra.Blev bjuden på lunch av Helen ,hennes utsökta kyckling som bara är så god. Tack för den trevliga gäst frihet ni har, man känner sig alltid så välkommen. Väl hemma var det skydd i Knickarp med gruppen , så nu är jag rätt trött ska ni tro.
Godnatt Sov gott
för det ska jag
ROLAND

1 kommentar:

  1. All heder åt dig som åkte ut till Knickarp & tränade skydd. Det är vi alla väldigt tacksamma för.
    Att du var trött det fick jag minsann erfara...tyckte du hade lite svårt se skillnad på mig & Ymac....så Gråhhårig är jag INTE;)
    Puss från Micke ...Kram från mig:)

    SvaraRadera

Tack för att Du tar dig tid och lämnar en kommentar. Det glädjer! Du som inte har någon blogg och vill göra ett inlägg välj "kommentera som anonymt" i rullistan så lämnas det ett inlägg. Skriv gärna ditt namn så vi vet att du har lämnat en kommentar.