tisdag 20 april 2010

IPO-DM Knickarp inställt



Tyvärr fick jag ett tråkigt besked idag att IPO ställs in pga få deltagare som anmält sig, Det var tydligen inte bara här utan i Halland också. Men jag får träna vidare och se om det finns något prov när jag har en ledig helg.


Jag har tackat ja till figgandet på Schäfer DM i Sturup och har en del hundar från min egen grupp som skall deltaga där. Riesen SM går tyvärr samma helg men det blev ju ej klart förrän påsk helgen så för mig som( planerar mina prov ) var det kört , kanske bäst så . Hoppas man kan gå ut med det tidigare till nästa år så en man kan få en chans att deltaga då. Jag tycker det inte kan vara så svårt för IPO komiten att vara lite mer framme nu när man fått fram ekipagen som kan deltaga. Tråkigt, men en SM titel kunde vara roligt att konkurrerat om......

Fortsatt Trevlig Vecka

MVH Roland

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du tar dig tid och lämnar en kommentar. Det glädjer! Du som inte har någon blogg och vill göra ett inlägg välj "kommentera som anonymt" i rullistan så lämnas det ett inlägg. Skriv gärna ditt namn så vi vet att du har lämnat en kommentar.