tisdag 13 april 2010

Veckan som gick...


Ja, som sagt är jag ingen höjdare på att uppdatera bloggen. Men en kort summering av veckan som gått, var att det äntligen blev torsdag och vi fick tillbaka vår saknade tränings plats. Det var många som var på den träningen och besök ifrån Karlskrona. Många glada och trevliga ekipage, och en väldigt bra träning pga sugna ekipage

Lördag var jag och höll ett litet semenarium uppe i Orrefors, det var väldigt trevligt med glatt humör på alla deltagare o mad som man säger i Skåne.

Söndagen var jag på provledarutbildning i Sturup, så den dagen gick till det. Måndag var det arbete och på kvällen till Sturup för att hjälpa Filip med figgandet och det går faktiskt riktigt bra för honom nu. Idag var det vår egen grupp i lydnadsträning, vi var inte så många men det blev riktigt bra för man får lite extra med tid för varann. Jag själv tränar ju Ipo Dm och jag behöver träna mycket lydnad. Vi saknade Fia idag men hon blev ju mamma till en liten pojke igår.



ETT STORT GRATTIS TILL ER och hoppas snart att få träffa lilla Neo.

Trevliga hälsningar

Roland

2 kommentarer:

  1. Ja det var en Bra träning igår...Tummen upp för det::)))
    Träningen är iofs alltid bra...men ibland är det lite extra bra:)
    Kramen

    SvaraRadera
  2. Vill tacka för ett mycket trevligt seminarium i orrefors. Lärde mig mycket genom att bara titta ! Ses igen
    Mvh
    veronica Ahlqvist

    SvaraRadera

Tack för att Du tar dig tid och lämnar en kommentar. Det glädjer! Du som inte har någon blogg och vill göra ett inlägg välj "kommentera som anonymt" i rullistan så lämnas det ett inlägg. Skriv gärna ditt namn så vi vet att du har lämnat en kommentar.