söndag 7 juni 2009

Hoppsan.......!!!!???

Vart tog mars, april och maj vägen? jag som lovade att jag skulle vara så duktig och blogga....eh..... nåväl, jag tror att folk i vår närhet förstår varför bloggeriet har legat nere.
Nya tider, nya krafter...

Mina sinnen har sakta vaknat till liv, känner mig som trädet som spirar och slår ut i blom......men aningen obalanserad.....




Nåväl. Skämt åsido, på dessa marker var vi och spårade när Geir, Tina, Ylva och Ariel var nere och hälsade på i maj. Det var härligt att få träffa dem.

Ted och Ezzo (Ariels bror Atos) var också med.
Tina och Ariel tränade på att spåra och det gick suveränt.
Och Ted och Ezzo gjorde ett suveränt spårarbete.


Tina & Ariel



Ted & Ezzo i spårstart



Jag och Ixxa



Frodo påvisar apport

Efter spåret åkte vi till Knickarp och tränade lite lydnad och skydd.

Frodo i flykt


Ezzo i bevakning



Rolands dröm är att få äga en traktorrrr... vrrrrooommmm.....!!!!



Lite tid för lydnad fanns även till mig.

Det var roligt att få träffa familjen Harang och Ariel, även få se de fina framstegen hos hundarna och förarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du tar dig tid och lämnar en kommentar. Det glädjer! Du som inte har någon blogg och vill göra ett inlägg välj "kommentera som anonymt" i rullistan så lämnas det ett inlägg. Skriv gärna ditt namn så vi vet att du har lämnat en kommentar.