torsdag 14 januari 2010

Myspromenad

Kameran ville inte vara med ute idag, när Jordan och jag skulle ta en långpromenad med Bilbo i det härliga vädret, skulle jag ta lite bilder. Den första bilden jag tog var på två flygplan i luften som Jordan tyckte att jag skulle fotografera.


Sen skulle jag fotografera Bilbo som sprang runt som en kalv på grönbete, men då ville inte kameran mer. Ibland är det ett gissel med uppladdningsbara batterier.
Vi njöt av promenaden ner till byn.

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

Roland kom hem besviken från Knickarp , för andra gången i rad. Dålig uppslutning IGEN!
Vad händer?????? Tråkigt! Är det inte bättre att höra av sig lite mer i tid så det kan planeras om det ska ställas in eller inte. Eller höra av sig över huvud taget!
SKÄRPNING!
För våran skull!

1 kommentar:

  1. ja jag tackar jätte mycket för alla tips jag o zider,game fick i går
    det e så skoj att träna när man ser framsteg nu tar vi nya tag med lydnaden , spåret ett tag, måste ju smälta alla tips o praktisera dem
    ha det gott
    heidi zider o game

    SvaraRadera

Tack för att Du tar dig tid och lämnar en kommentar. Det glädjer! Du som inte har någon blogg och vill göra ett inlägg välj "kommentera som anonymt" i rullistan så lämnas det ett inlägg. Skriv gärna ditt namn så vi vet att du har lämnat en kommentar.