onsdag 17 februari 2010

Tyvärr....

Ja just det!
Det skulle bli lite bloggeri från Roland, men nix, pix, hallonmix!
Han har inte tid.... jodå men han har lite annat för sig.
Så jag får göra ett litet inlägg, men det kommer inte att bli om vädret, nej....



Utan jag tänkte visa en söt bild på min kollegas lilla tik som nyss har fått valpar.
När jag frågade min kollega hur de såg ut sa hon dom är vita med fläckar,
och de ser ut som små kossor.
Och jag måste säga att de är ju helt BEDÅRANDE små kossor!!!!
Daisy är 50% shi-tzu och 50% papillion och hanen är shi-tzu med lite lhasa Apso.

Naaaaw!

Kram Pella

1 kommentar:

  1. Naaw...men Jisses så söt...kan tänka mig att valpisarna om ett par veckor är helt omotståndliga:)
    Kramen

    SvaraRadera

Tack för att Du tar dig tid och lämnar en kommentar. Det glädjer! Du som inte har någon blogg och vill göra ett inlägg välj "kommentera som anonymt" i rullistan så lämnas det ett inlägg. Skriv gärna ditt namn så vi vet att du har lämnat en kommentar.