måndag 15 februari 2010

Knickarp

Denna vy kommer från Knickarps IP.
Det är en plan upp-plogad och det är inte lite snömassor som är flyttade.


Lilla Bejbi (numera Toka) var och häsade på med matte Pia i Knickarp.
Hon gör skäl för sitt nya namn den lilla tokan.
Exakt kopia av Ixxa, tyckte Roland.
Och nu ska Roland gå på utbildning....... hos mig! Han ska lära sig att skriva inlägg ( fast jag vet att han redan kan) här på denna blogg. Jag menar, lite svårt för mig att återberätta om träningen när jag inte har varit med. Och hur kul är det att läsa om vädret hela tiden ;)
Vi väntar med spänning......

Kram Pella

1 kommentar:

  1. Träffade matte Pia...en Jätte trevlig tjej...träffade inte Toka men hon ser väldigt fin ut på bilderna:)
    Väntar oxå med spänning....-)

    SvaraRadera

Tack för att Du tar dig tid och lämnar en kommentar. Det glädjer! Du som inte har någon blogg och vill göra ett inlägg välj "kommentera som anonymt" i rullistan så lämnas det ett inlägg. Skriv gärna ditt namn så vi vet att du har lämnat en kommentar.