söndag 20 juni 2010

Ledig dag....

Sovmorgon!



Jag vet ej när den infann sig sist.

Fixade lite smått och gott hemma. Skulle vara i Hässleholm 11.30 för att figga på deras IPO-prov. Tyvärr bara 2 hundar. Provet var avklarat på 20minuter,en miss från mig var att jag bara hade grusskor och inga dubbade skor. Det regnade rejält precis innan, så planen var som en skridskobana. Första hunden var riktigt bra och inga incidenter, andra hunden gick det bra ända fram till modprovet, där jag satte mig på häcken och hunden behövde ej hoppa,utan sprang rakt in i ärmen och hjälpte upp gubben på ben för att fortsätta trängningen. Föraren visade tydligt sin besvikelse, men när han fick sina poäng mojnade han. Skyddet betyder mycket för förarna fast man bara gjort 1 poäng i spåret och 95 i skyddet. Dålig figge.... jag bjuder på det. Tävla inte på mig då tycker jag..... Alla kan som sagt göra fel,även figgen, inte alltid förarna.

Nog om detta.




Har precis ätit lite gott och skall sätta mig och se Brasilien med ett gott glas vin.

HEJA BRASILIEN!
HA DE GOTT OCH EN FORTSATT TREVLIG SÖNDAG MVH
ROLAND

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du tar dig tid och lämnar en kommentar. Det glädjer! Du som inte har någon blogg och vill göra ett inlägg välj "kommentera som anonymt" i rullistan så lämnas det ett inlägg. Skriv gärna ditt namn så vi vet att du har lämnat en kommentar.